Priser på Google AdWords

Et AdWords-bureau´s priser

Jeres AdWords-priser består af to ting: betaling til Google for trafikken og betaling til jeres AdWords-bureau for opsætning og/eller administration.

Ved selv at lave AdWords kan I selvfølgelig spare udgiften til bureauet. Det ender dog tit med at koste jer mindst lige så meget. Dels skal en af jer bruge tid på at sætte kampagnen op, og dels bliver jeres pris til Google ofte betragteligt lavere, hvis I lader professionelle stå for jeres opsætning.

Derfor synes vi, at I skal bruge jeres tid på at udnytte jeres egne kompetencer bedst muligt. Så gør vi det samme, når vi tager hånd om jeres kampagne.

Vi antager lidt selvsikkert, at vi allerede har overbevist jer om, at I skal bruge os. Men hvad er så jeres AdWords-priser?

Jeres udgifter investeringer til hos Google er ikke ret gennemskuelige. Heldigvis!

Hvis der var faste priser på annoncering på nettet, ville I jo konkurrere på lige vilkår med alle jeres konkurrenter. Sådan er det til alt held ikke. Google tager højde for en lang række faktorer, når hver enkelt annoncørs klikpriser og annonceplaceringer skal bestemmes.

Hemmeligheden bag en succesfuld AdWords-kampagne er blandt andet at have et solidt kendskab til Googles algoritmer, regler og retningslinjer.

Et godt AdWords-bureau kender de faktorer, der  kan presse jeres klikpriser helt i bund, forbedre jeres placeringer og skaffe flere kunder.

Hvad så med jeres udgifter investeringer til hos os?

Vi bruger ikke listepriser. Kort og simpelt.

Det skyldes ikke, at vi prøver at skjule vores AdWords-priser for dig. Vi ved udmærket godt, at det kan være frustrerende at skulle gætte sig frem til priserne hos et firma, inden man henvender sig. Derfor har vi også givet nogle meget generelle og overordnede priseksempler nederst på siden.

Men AdWords er sjældent et velegnet produkt at sælge til en fast pris. Nogle firmaer tilbyder 3 forskellige pakker til faste og let sammenlignelige priser. Fred være med det – det er der som sådan ikke noget galt i, og det kan da også sagtens være den rigtige løsning. Men hvad nu hvis jeres behov ikke kan puttes i en kasse? Så ender I sandsynligvis med et dårligere produkt og/eller en højere pris end det mest hensigtsmæssige.

Vi kunne ganske givet få langet en masse pakker over disken, hvis vi smed et slagtilbud til 2.495 kr. på forsiden. Men to opgaver er ikke ens. Derfor vil vi meget hellere tage en snak om behov og forventninger – og får I selvfølgelig et konkret beløb at forholde jer til.

Lad os tage en snak om, hvad I har brug for at købe. Ikke hvad vi har brug for at sælge.

“Men vi vil jo bare på Google i en fart. Giv os så en pris!”

Har I taget stilling til, hvad I egentlig vil opnå med markedsføring på nettet? Vil I bare have kunder her og nu eller kombinere med en mere langsigtet strategi? Ved I, om det kan betale sig at reklamere i udlandet – eller i det hele taget bare i Danmark? Er det overhovedet profitabelt at bruge AdWords på jeres allervigtigste søgeord? Skal I have jeres firmanavn som søgeord?

Først finder vi ud af, hvad der er bedst og mest profitabelt for jer. Derefter finder vi jeres AdWords-priser.

Jo bedre jeres AdWords-bureau er, des lavere bliver jeres AdWords-priser.

Vi er ret sikre på, vi kan skaffe jer nogle af markedets laveste priser. Vi ved bare ikke, hvor lave de ender med at blive. Jeres udgifter til Google afhænger nemlig af en lang række faktorer. Blandt andet konkurrencen i jeres branche, jeres hjemmeside, relevansen af jeres annoncer. Tingene ændrer sig hele tiden, så derfor kan vi ikke på forhånd fortælle dig, hvor meget I bør bruge hos Google.

Vi har et vist kendskab til de fleste brancher og kan derfor på forhånd fortælle jer, om I skal regne med at betale 10 eller 1.000 kr. pr. henvendelse. Og I kan regne med, at jeres pris hos os altid er konkret, gennemskuelig og rimelig.

AdWords er ikke bare AdWords.

Derfor skal I ikke købe et af vores færdige produkter. I skal købe det produkt, der er det bedste for jer – og det produkt finder vi i fællesskab, inden vi begynder at vifte med kontrakter og fakturaer.

Lad os alligevel få nogle tal på bordet!

Selvom vi ikke kan sige noget konkret om netop jeres kommende kampagne, har vi nogle faste priser:

Timepris: 1.250 kr.

Konsulenttimer, enkeltvis. Bruges ofte til at afdække behovet for en længerevarende aftale.

Ved køb over 15 timer, er vores timepris: 1.000 kr.

Konsulenttimer med rabat. En god løsning, hvis jeres behov svinger meget. Særligt populær i sæson-følsomme brancher. Afregnes pr. påbegyndt kvarter. Timerne bruges efter forudgående aftale, og I får løbende en oversigt over den resterende tid.

Opsætning af kampagne:

Opsætning af kampagner sker normalt til en fast pris. I vælger selv kampagnens omfang og dermed omkostningerne. Som regel finder vi i fællesskab med vores kunder ud af, at det mest optimale er i omegnen af 15.000 kr.

Administration af kampagne:

Prisen for administration af eksisterende kampagne afhænger af det forventede tidsforbrug. Jo mere vi skal arbejde, des mere betaler I. Gennemsnittet for vores kunder er omkring 2.500 kr./md.

Optimering af Google AdWords:

Optimering af kampagner kan dække over enkeltstående eller løbende optimering eller en kombination. Priserne på optimering starter omkring 5.000 for en engangsoptimering og 2.500 kr./md. for løbende optimering

Alle priser er opgivet ex. moms.

Kontakt os og lad os give jer en fornuftig pris på AdWords.

Leave a Reply