Google AdWords certified partner

Goolge AdWords certified partner

Jensen og Jensen Marketing er selvfølgelig Google AdWords certified partner. Det betyder, at vi lever op til en række krav fra Google.

Kravene er, ud over at acceptere betingelserne, at:

  1. vores kunder i løbet af det sidste kvartal har haft samlet et forbrug på mindst $10.000
  2. vi har mindst én Google AdWords Professional ansat.

Flere af vores kunder har et månedligt forbug, der alene ligger over minimumsforbruget pr. kvartal, så vi må siges at opfylde det første krav med en god margin.

Læs i øvrigt nærmere om at anvende et eksternt bureau her hos Google.

Betyder certificeringen, at vi er AdWords-specialister?

Nej! Vi betragter os i høj grad som specialister, men ikke på grund af vores Google AdWords-certificering. Sandheden er nemlig, at det er forholdsvis let at bestå kravene til programmet. For det første er minimumsgrænsen for administreret forbrug meget, meget lav. For det andet kræver de færreste af spørgsmålene i eksamenerne decideret specialist-viden, og der er meget lang tid til rådighed.

Som kunde bør du derfor se Google AdWords-certificeringen som en god rettesnor, men heller ikke mere end det. At et firma er Google AdWords certified partner er altså ikke en garanti for gode resultater eller firmaets soberhed i øvrigt.

Vi anbefaler derfor som altid, at du først vælger din leverandør efter at have kontaktet en eller flere af firmaets referencer.

Det skal dog siges, at det selvfølgelig har noget at sige, at bureauet trods alt har valgt at få alle sine medarbejdere gennem certificeringen. Vi har set eksempler på større bureauer, der ifølge oplysningerne på hjemmesiden har mindst et par håndfulde medarbejdere til at opsætte og administrere kampagner, men som kun har en enkelt eller to kvalificerede medarbejdere.

4 thoughts on “Google AdWords certified partner”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google AdWords – og kun AdWords