Konverteringsoptimering

Har du mange besøgende men ikke så mange ordre?

“People search for information – to find solutions. When they do and it fits their needs, they buy. If you try anything else than the order of that path, you will fail.”

CRO - Konverteringsoptimering

De senere år har ord som Søgemaskineoptimering og Pay-Per-Click (Google AdWords) været hotte emner, og er det forsat. Måske har du også brugt rigtig mange kræfter (og penge!) på dette for at få masser af potentielle kunder ind på din hjemmeside.

Men køber dine potentielle kunder nok?

Sådan får du flere kunder

For at komme i gang med konverteringsoptimering kræver det, at vi først og fremmest får en kort snak om din hjemmeside eller webshop, og hvad det er, du gerne vil have folk til at gøre.

Efterfølgende gennemgår vi dine Google Analyticsdata (eller andet statistikmodul), for at kigge nærmere på hvor det er kunderne falder fra i din proces. Her skal vi nemlig i første omgang lukke det største hul, så flere kunder rent faktisk gennemfører deres ordre.

Vi sender dig herefter et oplæg, som indeholder følgende:

  • de muligheder for konverteringsoptimering vi mener, vil kunne højne antallet af konverteringer
  • et bud på hvor meget vi vil kunne hæve dine konverteringer
  • et estimat på hvad du vil kunne hæve din omsætning og indtjening med, hvis vi får ret med vores forslag
  • et tilbud på hvad det vil koste

Prisen på et konverteringsoptimeringsprojekt vil altid være afhængig af, hvor meget vi kan hæve din indtjening med. Det vil sige, at du aldrig kommer til at skulle betale mere, end du vil kunne tjene – for det skal nemlig være en rigtig god forretning for dig at konverteringsoptimere din hjemmeside og dermed få flere kunder til at købe dine varer!

Vil du vide, hvor meget du kan tjene ekstra?

Lad os starte med at kigge på, hvor høj din konverteringsrate er i dag, og hvor meget vi mener, vi vil kunne hæve den med.

Kontakt os nu – eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig indenfor få timer og får en snak om mulighederne.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefon nr.

Evt. en kort besked

One thought on “Konverteringsoptimering”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google AdWords – og kun AdWords