Lavpris-Laase.dk

Lavpris-Laase.dk

Om Lavpris-Laase.dk

Lavpris-Laase.dk i Næstved driver både en tradition låsesmeds-forretning og en succesfuld online-shop. Med kun 5 faste ansatte udføres en arbejdsmængde, som hos visse kolleger i branchen kræver dobbelt så meget arbejdskraft.

Det skyldes stor viden om faget og en effektiv arbejdsgang. Tidsbesparelsen er med til at holde priserne nede, så kunderne både kan få lave priser på reparationer og nyanskaffelser af låse.

Om samarbejdet

Efter et indledende møde valgte Lavpris-Laase.dk at benytte sig af en klippekort-aftale om udvidelse af en eksisterende kampagne.

Thomas Duus Jürgensen fra Lavpris-Laase.dk mente dog umiddelbart ikke, at der kunne foretages nævneværdige forbedringer, da han selv er i besiddelse af et ganske stort kendskab til AdWords.

Udvidelserne bestod primært af oprettelse af mere specifikke annoncegrupper og søgeord.

Dette resulterede blandt andet i følgende:

  • markant forbedring af CTR
  • flere konverteringer til samme pris pr. konvertering.
  • øget salg af varer med høj avance
  • eliminering af uprofitable søgeord

Lavpris-Laase.dk har efterfølgende valgt en fast aftale med fuld support.

Dette indebærer navnligt:

  • løbende udskiftning af aktuelle tilbud
  • gradvis tilføjelse af profitable søgeord
  • annonceændringer på baggrund af intensive split-tests
  • forslag til andre markedsføringsmæssige tiltag, herunder ændringer af hjemmeside
  • frigørelse af tid til andre formål

Thomas siger:

“Vi har i forbindelse med samarbejdet med Jensen og Jensen solgt væsentligt flere af de produkter, vi helst vil sælge. Vi har samtidig fået større synlighed, når der søges efter produkterne.

Kampagnen kører uden problemer og vi har flere kunder end tidligere, så vi behøver heldigvis ikke at bruge ret meget tid på AdWords længere.

Vi er meget glade for samarbejdet.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google AdWords – og kun AdWords