Strandvejens Tandklinik

Strandvejens Tandklinik v. tandlæge John Hansen

Om Strandvejens Tandklinik

Strandvejens Tandklinik i Greve er ikke en helt almindelig tandlæge. Man har valgt at specialisere sig i at lave billige tandkroner og billige tandimplantater, og personalet har derfor fået enorm erfaring med netop disse indgreb. Tandlæge John Hansen lægger stor vægt på, at han selv og det øvrige personale hele tiden videreuddanner sig, så patienterne altid kan føle sig sikre på at være i de bedst mulige hænder.

På trods af det høje faglige niveau er priserne hos Strandvejens Tandklinik ikke højere end hos andre tandlæger. Tværtimod, faktisk. Ved at specialisere sig i bestemte behandlinger er det muligt at effektivisere arbejdsgangen uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at patienterne simpelthen sidder i stolen i meget kortere tid. Resultatet bliver mindre ubehag for patienten og et lavere tidsforbrug for Strandvejens Tandklinik. Den besparelse sendes videre til kunden, der altså kan glæde sig over at have fået den absolut bedste behandling til en særdeles attraktiv pris.

Om samarbejdet

Efter at have hørt om os via vores samarbejdspartner Nordic Synergy valgte tandlæge John Hansen at lade os administrere sin temmelig omfattende kampagne.

Efter dårlige erfaringer med et andet bureau havde Strandvejens Tandklinik det sidste stykke tid selv varetaget sin AdWords-kampagne med ganske gode resultater til følge. Der var dog stadig plads til forbedring, og John valgte derfor igen at tage chancen med ekstern administration.

Blandt de første tiltag var at eliminere alle uprofitable klik og bruge det frigivne budget på at tiltrække mere relevante kunder. Herefter foretog vi en grundig research af tandlægebranchen og en intensiv analyse af AdWords-kontoen og ændrede kampagnen for at nå de mål, vi i fællesskab havde sat ved samarbejdets begyndelse.

Kampagnen bliver gradvist blevet optimeret i takt med de opnåede data, der løbende bliver analyseret for hele tiden at have den seneste viden om konkurrenternes tiltag og ændringer i tandlægebranchen.

Resultaterne var tydelige allerede ved den første evaluering efter en måned, og 4 måneder efter de første ændringer kan det konkluderes, at det månedlige budget er mindsket med et beløb, der klart overstiger udgiften til os, og at antallet af henvendelser samtidig er steget markant.

Tandlæge John Lindgren Hansen siger:

“Jeg var temmelig skeptisk ved tanken om et samarbejde med eksterne konsulenter, da det tidligere har resulteret i en væsentlig forringelse af min kampagne. Det var langt hen ad vejen på grund af en anbefaling fra en samarbejdspartner, at jeg valgte at forsøge mig igen. Dog betød det også meget, at Jakob og Lasse virkede troværdige ved det indledende møde.

Jeg er særdeles tilfreds med samarbejdet og er særligt glad for, at vi jævnligt mødes for at gennemgå resultaterne og den fremtidige strategi for samarbejdet.”

Læs mere inde på grevetand.dk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google AdWords – og kun AdWords